Successos.- Troben un cadàver en descomposició a Platja d’Aro

  • Els Mossos d'Esquadra han trobat aquest dilluns un cadàver en avançat estat de descomposició en la via pública de Castell i Platja d'Aro (Girona).

08.08.2016 - 12:26

GIRONA, 8 (EUROPA PRESS)

Els Mossos d’Esquadra han trobat aquest dilluns un cadàver en avançat estat de descomposició en la via pública de Castell i Platja d’Aro (Girona).

Segons ha informat la policia catalana a Europa Press, han rebut un avís a les 9.45 hores que alertava de la troballa del cos prop del parc aquàtic Aquadiver, d’una riera i de la carretera C-31, als afores del nucli urbà.

Cap a les 12.00 hores s’ha produït l’aixecament del cadàver, que no presenta indicis de mort violenta i del qual no se sap la identitat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor