Successos.- Mor el bebè que esperava la dona apunyalada per la seva parella a Nou Barris

  • El bebè que esperava la dona apunyalada aquest divendres per la seva parella a Nou Barris (Barcelona) ha mort a l'Hospital Sant Pau de Barcelona, on la mare havia estat traslladada després de l'agressió.

10.03.2017 - 19:56

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

El bebè que esperava la dona apunyalada aquest divendres per la seva parella a Nou Barris (Barcelona) ha mort a l’Hospital Sant Pau de Barcelona, on la mare havia estat traslladada després de l’agressió.

Segons ha informat el Govern en un comunicat, la dona de 31 anys i nacionalitat polonesa ha perdut el fetus a causa de l’agressió masclista, i ella roman ingressada en estat greu.

La directora de l’Institut Català de les Dones (ICD), Teresa Pitarch, ha condemnat la greu agressió, i ha reiterat la determinació del Govern en l’eradicació de la violència masclista.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor