Successos.- Els Bombers de la Generalitat realitzen cinc rescats a la muntanya aquest dissabte

  • Els Bombers de la Generalitat han realitzat cinc rescats a la muntanya aquest dissabte, tres d'ells esquiadors, ha informat el cos en un comunicat.

25.02.2017 - 19:31

BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)

Els Bombers de la Generalitat han realitzat cinc rescats a la muntanya aquest dissabte, tres d’ells esquiadors, ha informat el cos en un comunicat.

El primer ha estat a les 10.49 hores quan un excursionista de 52 anys que realitzava un circuit de raquetes a Lles de Cerdanya (Lleida) ha sofert una indisposició i ha hagut de ser traslladat en helicòpter fins a l’aparcament de l’estació esquí nòrdic d’Aransa, on una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha portat a l’Hospital de Puigcerdà (Girona).

A les 14.00 hores, han rebut l’avís que un esquiador de muntanya s’havia accidentat i havia caigut a Alt Àneu (Lleida) i el Grup d’Actuacions Especials (Grae) dels bombers l’han portat en helicòpter fins a l’Hospital de Tremp (Lleida).

Així mateix, a les 14.36 el Grae ha rescatat un escalador que havia caigut d’una altura de deu metros a Coll de Nargó (Lleida) i ha estat traslladat també a l’Hospital de Tremp amb una possible fractura de turmell.

L’últim rescat a un esquiador s’ha dut a terme després de rebre l’avís a les 15.38 hores d’un accidentat mentre baixava per un canal de la serra de Fontfreda, a Viella i Mitjaran (Lleida).

A més, dues dotacions de Bombers de la Generalitat han rescatat un ciclista que s’ha accidentat sobre les 15.29 hores a Bítem, una sendera de difícil accés en ambulància de Tortosa (Tarragona), per la qual cosa l’han portat en llitera fins a un vehicle del SEM que l’ha traslladat a l’Hospital Verge de la Cinta de la ciutat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor