Successos.- Detinguda una dona per robar diners del banc a homes en guanyar-se la seva confiança

  • Els Mossos d'Esquadra han detingut a Tarragona una dona de 67 anys que presumptament es dedicava a robar diners de comptes bancaris d'homes després de guanyar la seva confiança per obtenir els seus codis de seguretat i llibretes bancàries.

22.12.2016 - 17:03

TARRAGONA, 22 (EUROPA PRESS)

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Tarragona una dona de 67 anys que presumptament es dedicava a robar diners de comptes bancaris d’homes després de guanyar la seva confiança per obtenir els seus codis de seguretat i llibretes bancàries.

Segons ha informat aquest dijous la policia catalana en un comunicat, l’estafadora va obtenir a mitjan desembre 1.700 euros de la llibreta bancària d’un home de 62 anys al qual havia conegut en una excursió per a gent gran, després d’haver aprofitat un sopar per robar-li aquest document.

La dona, amb diversos antecedents per fets similars, havia estafat el novembre un total de 1.200 euros a un altre home de 68 anys mentre estava a l’hospital ingressat, d’on es va emportar la llibreta després d’obtenir el codi pin.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor