Successos.- Detenen i deixen en llibertat un portaveu del sindicat de manters a Barcelona

  • La Policia Nacional ha detingut aquest dilluns per a la seva situació administrativa un dels portaveus del Sindicat Popular de Venedors Ambulants, que agrupa manters especialment de Barcelona, i després l'ha posat en llibertat, han explicat fonts policials a Europa Press.

VilaWeb
29.08.2016 - 18:20

BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut aquest dilluns per a la seva situació administrativa un dels portaveus del Sindicat Popular de Venedors Ambulants, que agrupa manters especialment de Barcelona, i després l’ha posat en llibertat, han explicat fonts policials a Europa Press.

Els fets han ocorregut quan el portaveu ha acudit al Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de la Zona Franca a visitar un company, de manera que li han demanat la documentació i l’han detingut després d’assegurar que tenia prohibida l’entrada a l’espai Schengen.

El portaveu ha negat tenir prohibida aquesta entrada defensant que està casat amb una dona de la UE per la qual cosa, després de comprovar-se que no té antecedents, ha quedat en llibertat a l’espera que aquest dimarts es presenti amb documents que acreditin la seva situació.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor