Somàlia.- Augmenten a 35 morts per l’explosió d’un camió bomba en un mercat de Mogadiscio

  • Almenys 35 persones han mort i 40 han resultat ferides en explotar un camió bomba aquest diumenge en un abarrotat mercat de la capital de Somàlia, Mogadiscio, segons ha confirmat un portaveu del Govern del país africà.

19.02.2017 - 16:32

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

Almenys 35 persones han mort i 40 han resultat ferides en explotar un camió bomba aquest diumenge en un abarrotat mercat de la capital de Somàlia, Mogadiscio, segons ha confirmat un portaveu del Govern del país africà.

L’atemptat ha tingut lloc concretament al mercat de Kawo-Godey, al barri de Wadajir, d’acord amb les primeres informacions oficials recollides per la ràdio local Mustaqbar.

Segons els testimonis, entre els morts hi havia nens i almenys 10 dones. L’explosió va provocar col·lapse d’alguns edificis i va deslligar incendis en uns altres.

No obstant això i en declaracions a Radio Dalsan, el comissari del districte de Wadajir, Ahmed Abdulle Afrah, va indicar que el mercat podria no haver estat el veritable objectiu de l’atemptat.

El camió, segons les primeres recerques, va explotar en moviment, la qual cosa dóna a entendre que podria haver tingut com a objectiu el centre de la ciutat, on es troben els hotels i les principals seus de Govern.

De moment cap grup s’ha atribuït l’autoria de l’atemptat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor