19.01.2017 - 17:49
BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)
La companyia biofarmacèutica SOM Biotech, especialitzada en fàrmacs per tractar malalties minoritàries del sistema nerviós, ha tancat una ronda de finançament per valor de dos milions d’euros per consolidar la seva presència als Estats Units, ha informat aquest dijous en un comunicat.
Amb aquesta injecció de capital, procedent de 18 àngels inversors de diversos països, SOM Biotech també potenciarà les seves activitats de llicència i codesenvolupament i finançarà un assaig de Fase II del seu compost SOM3355 per a la malaltia de Hungtington.
Des de la seva creació, la companyia del Parc Científic de Barcelona ha captat més de 5,3 milions d’euros procedents de capital privat, subvencions i préstecs públics, i segons experts independents, té una valoració superior als 100 milions d’euros.