Síria.- Les forces rebels sirianes inicien una operació per alliberar Raqqa, la “capital” d’Estat Islàmic

  • Les Forces Democràtiques Sirianes, grup rebel associat a les milícies kurd-sirianes de les Unitats de Protecció Popular, han anunciat el començament d'una operació per expulsar a Estat Islàmic de la ciutat de Raqqa, la "capital" de l'autoproclamat califat, segons informa l'agència de notícies Rudaw.

06.11.2016 - 13:30

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

Les Forces Democràtiques Sirianes, grup rebel associat a les milícies kurd-sirianes de les Unitats de Protecció Popular, han anunciat el començament d’una operació per expulsar a Estat Islàmic de la ciutat de Raqqa, la “capital” de l’autoproclamat califat, segons informa l’agència de notícies Rudaw.

“L’operació començarà en qüestió d’hores i ens coordinarem amb els Estats Units perquè ens proporcions cobertura aèria. Sol les nostres forces participaran a l’assalt”, han fet saber a través d’un comunicat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor