Síria.- L’enviat de l’ONU arriba a Damasc per abordar amb el Govern sirià la crisi a Alep

  • L'enviat especial de l'ONU per a Síria, Staffan de Mistura, ha arribat ja a Damasc, per mantenir converses amb el ministre d'Exteriors sirià, Walid Muallem, sobre la crítica situació humanitària a Alep, segons informa l'agència oficial de notícies russa, RIA Novosti.

20.11.2016 - 11:04

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

L’enviat especial de l’ONU per a Síria, Staffan de Mistura, ha arribat ja a Damasc, per mantenir converses amb el ministre d’Exteriors sirià, Walid Muallem, sobre la crítica situació humanitària a Alep, segons informa l’agència oficial de notícies russa, RIA Novosti.

A la reunió amb Muallem l’enviat especial planeja examinar les opcions disponibles per enviar immediatament ajuda humanitària a la ciutat assetjada, escenari de violents enfrontaments entre les forces governamentals i membres de grups terroristes, i on l’est de la ciutat, en mans rebels, està devastat.

Els set hospitals d’aquesta zona — entre els quals hi ha l’únic centre pediàtric en quilòmetres a la rodona — han quedat completament inoperants per l’última onada de bombardejos efectuats per les forces del règim sirià i els seus aliats.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor