Síria.- Combats entre rebels sirians i forces kurdes a Jarabulus

  • Rebels sirians recolzats per Turquia i forces kurdes estan lluitant entre ells en dues localitats del nord de Síria pròximes a la frontera turca, segons ha informat aquest dissabte un comandant rebel, precisant que els combats s'estan produint a les localitats d'Al-Amarna i Yousef Bek.

27.08.2016 - 15:55

BEIRUT, 27 (Reuters/EP)

Rebels sirians recolzats per Turquia i forces kurdes estan lluitant entre ells en dues localitats del nord de Síria pròximes a la frontera turca, segons ha informat aquest dissabte un comandant rebel, precisant que els combats s’estan produint a les localitats d’Al-Amarna i Yousef Bek.

D’altra banda, el ‘govern’ de l’entitat kurda al nord de Síria ha informat que les seves forces s’estan enfrontant amb els tancs de l’Exèrcit turc que avancen cap a Al-Amarna.

La notícia dels combats es produeix després que un grup sirià que dóna suport a les Forces Democràtiques Sirianes (FDS), integrades sobretot per les milícies kurdes sirianes YPG, hagi denunciat que l’Exèrcit turc ha bombardejat habitatges de civils i les seves posicions a Al-Amarna. Les YPG també han informat de bombardejos de l’aviació turca sobre aquesta població en el seu Twitter.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor