Síria.- Atacs aeris prop de Raqqa deixen almenys civils 14 morts, entre ells sis nens

  • Almenys 14 civils han mort, entre ells sis menors de 18 anys, per un bombardeig efectuat per avions suposadament de la coalició liderada pels Estats Units en els voltants de la ciutat de Raqqa, bastió d'Estat Islàmic a Síria, segons ha informat la xarxa d'activistes Observatori Sirià per als Drets Humans.

09.03.2017 - 10:19

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

Almenys 14 civils han mort, entre ells sis menors de 18 anys, per un bombardeig efectuat per avions suposadament de la coalició liderada pels Estats Units en els voltants de la ciutat de Raqqa, bastió d’Estat Islàmic a Síria, segons ha informat la xarxa d’activistes Observatori Sirià per als Drets Humans.

La majoria dels morts pel bombardeig són membres d’una mateixa família i s’espera que la xifra de morts augmenti atès que molts dels ferits –el nombre dels quals no ha estat determinat amb precisió– es troben en estat crític.

L’atac ha tingut lloc en una petita localitat al sud-oest de la ciutat, prop de l’Eufrates i de la carretera que enllaça amb la província de Deir ez-Zor, d’acord amb la xarxa d’activistes, amb seu a Londres i fonts a l’interior del país.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor