‘Sirât’, nominat als Globus d’Or a millor film de llengua no anglesa i millor banda sonora

  • Fa dos dies es va saber que Sirât també competiria per l’estatueta al millor film en llengua estrangera als Critics Choice Awards

VilaWeb
08.12.2025 - 14:41
Actualització: 08.12.2025 - 22:00

La coproducció catalana Sirât, dirigida per Oliver Laxe i protagonitzada per Sergi López, continua la trajectòria d’èxit. El film ha estat nominat als Globus d’Or en les categories de millor film de llengua no anglesa i millor banda sonora.

En la primera, competirà contra Yek tasadof-e sadeh (Només va ser un accident), No other choice, O agente secreto, Sentimental Value i Ṣawt Hind Rajab (La veu de Hind Rajab).

Quant a millor banda sonora, si guanyés, el mèrit se l’enduria el músic Kangding Ray, nascut a França i que actualment viu a Berlín.

Fa dos dies es va saber que Sirât també competirà per l’estatueta al millor film en llengua estrangera als Critics Choice Awards. En aquesta categoria, haurà de disputar-se el premi amb BelénO agente secreto, Yek tasadof-e sadeh (Només va ser un accident)No other choice i Left-handed girl. Per una altra banda, hi aspira també al premi a millor so, gràcies a la feina de Laia Casanovas al capdavant d’aquest apartat tècnic.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor