Signus va recollir 25.000 tones de pneumàtics a Catalunya el 2015 per a diferents usos

  • Signus Ecovalor, dedicada al reciclat de pneumàtics fora d'ús, va recollir més de 25.000 tones de pneumàtics a Catalunya durant el 2015 en un total de 3.950 punts de generació, sobretot serveis de pneumàtics i tallers.

VilaWeb
01.07.2016 - 10:22

BARCELONA, 1 (EUROPA PRESS)

Signus Ecovalor, dedicada al reciclat de pneumàtics fora d’ús, va recollir més de 25.000 tones de pneumàtics a Catalunya durant el 2015 en un total de 3.950 punts de generació, sobretot serveis de pneumàtics i tallers.

Segons ha informat l’entitat aquest divendres, per províncies, es van retirar 14.557 tones a Barcelona, 4.064 a Girona, 3.565 a Lleida i 3.141 a Tarragona.

Les empreses encarregades de la recollida en la comunitat han estat Gestió Mediambiental de Pneumàtics i Internitco Comerç.

Per destí dels pneumàtics recollits, un total de 4.267 tones han estat per a la reutilització, tant per a la venda d’ocasió com per al seu recautxutat; les 21.061 tones restants es van destinar a instal·lacions de transformació per al seu reciclatge i ús en diferents aplicacions.

Durant 2015, Signus va recollir a Espanya 186.285 tones de pneumàtics en els 25.371 punts de generació que ho van sol·licitar i, en paral·lel, va continuar treballant en la recerca de nous mercats i noves aplicacions per al cautxú reciclat, col·laborant amb empreses, universitats i centres tecnològics.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor