S’ha mort un general de l’Estat Major rus en un atemptat a Moscou

  • Una bomba ha fet esclatar el vehicle del general Fanil Sarvarov

VilaWeb
22.12.2025 - 08:58
Actualització: 22.12.2025 - 11:04

El general Fanil Sarvarov, responsable de la Direcció d’Entrenament Operacional de l’Estat Major de les Forces Armades de Rússia, s’ha mort arran de les greus ferides causades per l’explosió d’un cotxe bomba a Moscou.

El Comitè d’Investigació de Rússia, que ha obert diligències per aclarir els fets, ha indicat que l’artefacte explosiu estava col·locat a la part inferior del vehicle del general, segons que ha informat l’agència TASS.

La detonació s’ha produït al carrer Yasenevaya de la capital russa, tal com ha confirmat la portaveu de l’organisme investigador, Svetlana Petrenko. Segons les primeres conclusions, l’explosiu va ser instal·lat de manera deliberada.

Aquest mena d’atemptats no són excepcionals a Rússia d’ençà del començament de la invasió russa d’Ucraïna. Sense anar més lluny, el mes d’abril passat el general Iaroslav Moskalik també es va morir en un atac amb cotxe bomba a Moscou.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor