El secretari general del partit de Putin sobreviu a un atac ucraïnès a Lugansk

  • Andrei Turtxak, segons membres de Rússia Unida, tornava de visitar ferits en un hospital quan el seu vehicle va ser assaltat

VilaWeb
11.11.2022 - 12:49
Actualització: 11.11.2022 - 12:51

El secretari general de Rússia Unida —el partit de Vladímir Putin—, Andrei Turtxak, ha escapat il·lès d’un atac ucraïnès durant una visita a les zones ocupades del Donbass, segons que han confirmat diputats russos.

El comboi en el qual viatjava Turtxak, que també és senador, ha estat assaltat a la localitat de Lissitxansk, situada a la regió de Lugansk, que el Kremlin es va annexionar després d’un referèndum sense el suport de la comunitat internacional.

“Turtxak i alguns col·legues havien acabat una visita a unes quantes unitats de combat en un hospital. De retorn, van ser atacats. Ningú ha quedat ferit, però l’automòbil ha sofert danys”, segons que ha explicat el vice-president primer del Parlament de Rússia, Viktor Vodolatski, a l’agència TASS.

Arran d’aquests fets, les autoritats ocupants de Lugansk han aprofitat per a denunciar nous atacs ucraïnesos contra la capital amb coets. Ara per ara, no s’ha informat de ferits.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor