S’ajorna la declaració de Vicent Mompó davant la jutgessa de Catarroja

  • La jutgessa de Catarroja ha decidit de citar el president de la Diputació de València un altre dia per la durada de la declaració de la delegada del govern espanyol

VilaWeb
14.04.2025 - 16:56
Actualització: 14.04.2025 - 17:58

La jutgessa de Catarroja ha ajornat la declaració com a testimoni del president de la Diputació de València, Vicent Mompó, prevista per a avui. El motiu de la suspensió ha estat la llargada de l’interrogatori a la delegada del govern espanyol, Pilar Bernabé, que ha començat a les 9.43 del matí i ha durat gairebé set hores.

La condició de testimoni de Bernabé l’obliga a dir la veritat i a respondre les preguntes de la jutgessa i de totes les parts.

A Mompó l’havien citat a les dotze del migdia i ha arribat a la Ciutat de la Justícia uns minuts abans.

Ara la jutgessa que instrueix la causa per la gestió de la gota freda haurà de fixar una nova data per a la declaració de Mompó.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor