Rosa Boladeras (PSC), nova alcaldessa de Corbera de Llobregat

  • La socialista Rosa Boladeras ha estat triada nova alcaldessa de Corbera de Llobregat en substitució de la republicana Montserrat Febrero, acomplint a l'acord de govern subscrit a l'inici del mandat pel PSC, ERC, Moviment pel Canvi i Grup Independent d'Urbanitzacions (GIU).

19.06.2017 - 18:12

CORBERA DE LLOBREGAT (BARCELONA), 19 (EUROPA PRESS)

La socialista Rosa Boladeras ha estat triada nova alcaldessa de Corbera de Llobregat en substitució de la republicana Montserrat Febrero, acomplint a l’acord de govern subscrit a l’inici del mandat pel PSC, ERC, Moviment pel Canvi i Grup Independent d’Urbanitzacions (GIU).

En un comunicat del PSC, Boladeras ha afirmat que la seva principal prioritat serà “resoldre els problemes actuals de la ciutadania i ser capaç de posar les llums llargues per construir la Corbera del futur”.

Boladeras, que és la quarta vegada que accedeix a l’alcaldia de Corbera, ha fet un balanç positiu del pacte de govern i ha anunciat un acostament als barris i urbanitzacions “per escoltar i compartir”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor