01.07.2025 - 18:43
|
Actualització: 01.07.2025 - 19:15
Una avaria d’infrastructura a l’estació de València Nord ha afectat greument el servei de Rodalia durant el dia d’avui.
Segons que ha informat RENFE, les línies 1, 2 i 6 tenen retards i anul·lacions des de primera hora del matí. Els trens de la línia 1 acumulen retards de cinquanta minuts de mitjana; els de la línia 2 registren retards de trenta-cinc minuts, i els de la línia 6, de vint.
📢 ACTUALIZACIÓN
🚊 Líneas C1 C2 y C6
⚠️ Debido a una avería de infraestructura en Vlc Nord
🔴 C1 : Se están produciendo supresiones y retrasos medios de 50 minutos 🕑
🔴 C2 : Se están produciendo supresiones y retrasos medios de 35 minutos 🕑
🔴 C6 : Se están produciendo…
— Cercanías València (@CercaniasVLC) July 1, 2025
A més, una segona incidència d’infrastructura a l’estació de València Sant Isidre (F.S.L.) ha alterat el servei de la línia 3 de Rodalia, amb retards de trenta minuts de mitjana.
📢 ACTUALIZACIÓN
🚊 Línea C3
⚠️ Debido a una avería de infraestructura en València F.S.L.
🔴 Se están produciendo retrasos medios de 30 minutos 🕑
📢 ACTUALITZACIÓ
🚊 Línia C3
⚠️ A causa d'una avaria d'infraestructura a València F.S.L.
🔴 S'estan produint retards…
— Cercanías València (@CercaniasVLC) July 1, 2025
De moment, no s’ha indicat cap previsió de restabliment del servei normal. RENFE ha recomanat als usuaris que consulten l’estat de les línies abans d’emprendre el viatge.