Restablerta la circulació per les dues vies a la R2 Nord, la R8 i la R11 de Rodalia després de la incidència a Montmeló

  • El servei havia quedat interromput ahir al matí per una avaria a la catenària, que va causar dos ferits lleus

VilaWeb
13.12.2025 - 09:30
Actualització: 13.12.2025 - 11:41

La circulació per les dues vies a les línies de Rodalia R2 Nord, R8 i R11 s’ha restablert aquest matí, després d’una incidència a la catenària a Montmeló (Vallès Oriental) que ahir al matí va obligar a interrompre el servei.

L’avaria va tenir lloc a les 6.29 d’ahir, quan es va trencar la catenària i això va fer que alguns vidres d’un tren s’esmicolessin mentre era a l’estació. El trencament va causar dos ferits lleus.

Arran de la incidència, es va tallar la circulació de les línies R2, R2 Nord, R8 i R11 entre Mollet-Sant Fost (Vallès Oriental) i Granollers Centre. Progressivament, el servei es va anar recuperant, però fins aquest matí alguns trams de la R2 Nord, la R8 i la R11 encara circulaven per via única. Finalment, poc abans de les nou, el trànsit s’ha restablert per totes dues vies.

Tot i el restabliment general del servei, RENFE ha informat que, per causes operatives, alguns trajectes de la R8 avui encara es faran per carretera. Concretament, es veuran afectats els trens que uneixen Granollers Centre i Martorell Central a les 11.32 i les 13.32, i els que fan el recorregut invers a les 12.23 i les 14.23.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor