16.02.2017 - 18:50
BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)
L’Insititut d’Estudis Catalans (IEC) ha reimprès la nova ‘Gramàtica de la llengua catalana’, que estava esgotada en moltes llibreries de Catalunya i, des que es va posar a la venda el 23 de novembre del 2016, ha estat diverses setmanes en les llistes de llibres de no-ficció més venuts en català.
En un comunicat aquest dijous, l’IEC ha explicat que l’obra s’ha distribuït a entitats, administracions i universitats en tot el domini lingüístic, i s’estan celebrant sessions de presentació i formació.
També s’ha fet arribar la Gramàtica als serveis lingüístics dels mitjans de comunicació que participen en l’Acadèmia Oberta, que té l’objectiu d’establir un diàleg permanent amb professionals d’ensenyament, literatura i comunicació del territori catalanoparlant.