Reig Jofre destina fins a 320.000 euros a recomprar accions

  • L'empresa farmacèutica catalana Reig Jofre destinarà fins a 320.000 euros a la compra d'accions pròpies per complir amb les obligacions del pla de fidelització a llarg termini de consellers i directius.

25.07.2016 - 15:58

BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)

L’empresa farmacèutica catalana Reig Jofre destinarà fins a 320.000 euros a la compra d’accions pròpies per complir amb les obligacions del pla de fidelització a llarg termini de consellers i directius.

Segons ha informat la companyia aquest dilluns a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), el número màxim d’accions a adquirir serà de 80.000 en el primer tram d’aquest pla, que es compraran a preu de mercat, amb un límit de quatre euros per acció.

El programa s’allargarà fins al 31 de desembre d’aquest any o fins que s’adquireixin totes les accions objecte d’aquest programa.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor