Puigdemont lamenta que lletrats del Parlament hagin de declarar per la querella a Forcadell

  • El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha lamentat aquest dimecres que el lletrat major del Parlament, Antoni Bayona, i l'exsecretari general de la Cambra i ara també lletrat Pere Sol hagin hagut de declarar aquest dimecres al TSJC per la querella contra la presidenta de la Cambra, Carme Forcadell.

30.11.2016 - 13:26

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha lamentat aquest dimecres que el lletrat major del Parlament, Antoni Bayona, i l’exsecretari general de la Cambra i ara també lletrat Pere Sol hagin hagut de declarar aquest dimecres al TSJC per la querella contra la presidenta de la Cambra, Carme Forcadell.

A la sessió de control al Govern al ple parlamentari, ha considerat que aquesta causa judicial no hauria d’existir perquè la única cosa que va fer Forcadell va ser permetre que el Parlament “dialogués” a través de les conclusions de la comissió d’estudi del procés constituent.

La querella contra Forcadell al·lega que la presidenta ha incorregut en una presumpta desobediència ja que va permetre aquest debat en la Cambra malgrat que el Tribunal Constitucional havia advertit que aquestes conclusions vulneraven la llei.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor