Puigdemont dona suport a Homs i assegura que “ningú podrà inhabilitar” la força del 9N

  • El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha donat suport aquest divendres a l'exconseller i líder del PDeCAT al Congrés, Francesc Homs, el dia que s'ha conegut l'obertura de judici oral contra ell per la consulta del 9N.

VilaWeb
20.01.2017 - 19:06

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha donat suport aquest divendres a l’exconseller i líder del PDeCAT al Congrés, Francesc Homs, el dia que s’ha conegut l’obertura de judici oral contra ell per la consulta del 9N.

Puigdemont ha dit a través de Twitter que el 9N va ser un dia immens i d’una potència democràtica “que ningú podrà inhabilitar”.

“Molta força!”, ha afegit el president per encoratjar Homs, que aquest mateix divendres ha interpretat l’obertura del seu judici com una intimidació per evitar el referèndum impulsat pel president.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor