Puigdemont defineix Joaquim Barraquer com “un home de gran talent i prestigi”

  • El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha definit aquest divendres l'oftalmòleg Joaquim Barraquer, mort als 89 anys, com "un home de gran talent i prestigi".

VilaWeb
26.08.2016 - 14:12

BARCELONA, 26 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha definit aquest divendres l’oftalmòleg Joaquim Barraquer, mort als 89 anys, com “un home de gran talent i prestigi”.

En un apunt en el seu perfil personal de Twitter recollit per Europa Press, ha assegurat: “Un home de gran talent i prestigi. Descansi en pau”.

La tasca de Barraquer s’ha centrat sobretot en els camps dels trasplantaments de còrnia i la cirurgia de la cataracta, del glaucoma i de la miopia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor