08.03.2025 - 12:20
|
Actualització: 08.03.2025 - 22:06
La consellera de Territori i portaveu de la Generalitat, Sílvia Paneque, ha anunciat que avui es reunirà amb responsables d’Adif i Renfe per demanar solucions immediates a les incidències d’aquests dies.
La trobada serà a l’estació de Sants de Barcelona. “Volem assegurar a partir de dilluns que hi hagi els equips necessaris per part de Renfe i Adif per a afrontar els diversos problemes que sorgeixin”, ha declarat en l’acte d’inauguració de la nova estació d’autobusos a Palamós (Baix Empordà).
Sobre la incidència d’aquest matí en la línia del TGV, ha assegurat que hi ha dues possibilitats: “Una més accidental, la caiguda d’una placa que ha afectat la catenària, derivada de les pluges, i una altra, causada pel mateix tren a la catenària.”