14.05.2017 - 14:32
BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)
El president del saló Automobile, Enrique Lacalle, ha assegurat sobre les marques automobilístiques absents a l’edició d’aquest any: “Com hem canviat el format no hem anat darrere de les marques. El que no ve, s’equivoca”.
En una entrevista de Tv3 recollida per Europa Press, ha destacat que en anteriors edicions tenien 40 marques i ara tenen 90 ja que han combinat les automobilístiques amb companyies com a Google, Facebook, HP i IBM.
Ha destacat que amb aquest saló Barcelona, i amb això Catalunya, es converteix en capital mundial del motor”.
Ha considerat que l’esmorzar del divendres del president del Govern central, Mariano Rajoy, i el de la Generalitat, Carles Puigdemont, amb els màxims responsables de la indústria de l’automoció va ser “molt cordial”.
Ha indicat que va haver-hi bon ambient, la conversa “va ser distesa i agradable”, i ha ressaltat que aquest sector és fonamental per a l’economia catalana i espanyola, amb 2,8 milions d’ocupacions directes i indirectes.