Motociclisme.- Rabat: “Encara no estic totalment en forma però estic llest per al test de Qatar”

  • El pilot espanyol de MotoGP Esteve Rabat (Team Estrella Galicia 0,0 Marc VDS) està "llest per pilotar" en l'últim test de pretemporada que acollirà a partir d'aquest divendres el circuit de Losail (Qatar), després de recuperar-se de les lesions patides a Sepang (Malàisia), malgrat que encara no està "totalment en forma".

VilaWeb
08.03.2017 - 13:02

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol de MotoGP Esteve Rabat (Team Estrella Galicia 0,0 Marc VDS) està “llest per pilotar” en l’últim test de pretemporada que acollirà a partir d’aquest divendres el circuit de Losail (Qatar), després de recuperar-se de les lesions patides a Sepang (Malàisia), malgrat que encara no està “totalment en forma”.

“En les últimes quatre setmanes l’única cosa que he fet és rehabilitació, treballar molt amb el fisioterapeuta per recuperar-me de les lesions i la cirurgia. Encara no estic totalment en forma, però estic llest per pilotar”, ha assenyalat Rabat en declaracions facilitades aquest dimecres per l’equip.

Rabat es va perdre el recent test a Phillip Island a causa de les lesions que va patir després d’una forta caiguda a Sepang, Malàisia, a principi del mes de febrer i va patir una fractura distal del radi, una fractura en el cinquè metacarp de la mà dreta, una fractura a la falange distal del peu dret i un tall greu al genoll esquerre.

“En aquests entrenaments no forçaré per fer un temps, miraré de treballar bé amb el meu equip, recuperar la confiança amb la moto i assegurar-me d’estar tan ben preparat com sigui possible per quan tornem al Circuit Internacional de Losail per disputar la primera cursa de la temporada”, ha afegit.

D’altra banda, Jack Miller arriba a Qatar amb ganes de completar un altre gran test com a Philip Island. “Em sento realment bé després d’haver completat els test de Sepang i Phillip Island, i estic desitjant seguir en la mateixa línia en aquest últim test on podré provar per primera vegada l’última especificació del motor Honda. La pretemporada ha estat bona fins al moment”, ha comentat.

El ‘Team Principal’ de l’equip, Michael Bartholemy, ha celebrat el retorn del pilot espanyol, un ‘Tito’ Rabat del qual espera que faci un pas endavant en aquest Mundial. “Serà una alegria tornar a veure Tito damunt la moto a Qatar, sobretot després del que ha estat un procés de rehabilitació molt complicat per a ell”, ha subratllat.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor