10.07.2025 - 11:35
|
Actualització: 10.07.2025 - 12:00
Els Mossos d’Esquadra adverteixen que molts ciclistes que circulen per la carretera van indocumentats, cosa que dificulta l’atenció mèdica en cas d’accident. Aquest és un dels avisos que remarca el cos policíac en una campanya informativa intensiva amb controls de trànsit a diverses carreteres de Catalunya durant tota la setmana.
Els ciclistes són aturats per informar-los que cal que portin el DNI i que és obligatori l’ús del casc, alhora que els remarquen que és prohibit de fer servir auriculars. També els sotmeten a un control d’alcoholèmia.
Els Mossos recorden que l’any passat va haver-hi 358 accidents a les carreteres amb ciclistes implicats, una xifra que es manté estable durant els darrers anys.