Montoro adverteix que “no hi ha cap esport o equip” que quedi fora del control de l’Agència Tributària

  • El ministre d'Hisenda i Funció Pública, Cristóbal Montoro, ha afirmat aquest dimecres sobre el cas Football leaks que cal tenir la "seguretat plena" que "no hi ha cap tipus d'activitat econòmica, d'esport, cap categoria o equip que quedi fora del control ordinari de l'Agència Tributària", tot i que ha reconegut que es tracta d'un cas "complex" a abordar a nivell europeu.

VilaWeb
14.12.2016 - 10:22

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

El ministre d’Hisenda i Funció Pública, Cristóbal Montoro, ha afirmat aquest dimecres sobre el cas Football leaks que cal tenir la “seguretat plena” que “no hi ha cap tipus d’activitat econòmica, d’esport, cap categoria o equip que quedi fora del control ordinari de l’Agència Tributària”, tot i que ha reconegut que es tracta d’un cas “complex” a abordar a nivell europeu.

Així ho ha assenyalat Montoro durant la sessió de control al Govern al Congrés en resposta a una pregunta del portaveu de Ciutadans, Juan Carlos Girauta, sobre el cas Football leaks, que implica el jugador de futbol Cristiano Ronaldo, entre d’altres.

Montoro ha assenyalat que el seguiment de la fiscalitat internacional és un “assumpte complex” que Espanya no pot abordar “sola”, sinó que ha de fer-ho a l’àmbit europeu i “completar-se amb mesures tributàries com les implementades els últims anys”.

El ministre també ha assenyalat que no li correspon al Govern portar a la Fiscalia “cap supòsit” de frau fiscal, com el cas Football leaks, sinó que és l’Agència Tributària qui hauria d’encarregar-se, en resposta a una altra pregunta del portaveu parlamentari d’EnComúPodem al Congrés, Xavier Domènech, sobre el mateix cas.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor