02.02.2017 - 09:53
CIUTAT DE MÈXIC, 1 (EUROPA PRESS)
Les autoritats mexicanes han trobat aquest dimecres els cadàvers de sis persones executades que havien estat segrestades el dia anterior de matinada a Mochitlán, en el violent estat de Guerrero, tal com ha confirmat el fiscal general de l’estat, Xavier Olea Peláez.
Olea Peláez ha indicat que els cossos, tots ells amb impactes de bala al cap, pertanyen a un grup de vuit persones segrestades en la vigília. Les dues persones més, dues dones, han estat alliberades, segons ha indicat el fiscal general en roda de premsa conjunta amb el portaveu del Grup de Coordinació Guerrero, Roberto Álvarez Heredia.
Durant dilluns a la nit es va informar sobre la desaparició de vuit persones, d’entre 18 i 28 anys, al que la Policia va respondre llançant un operatiu de recerca cap a les 15.00 hores de dimarts amb una trentena d’agents, segons recull el diari ‘Informador’.
La Secretaria de Seguretat Pública ha indicat que els cossos han estat trobats cap a les 6.00 del matí de dimecres tirats en una carretera de l’estat, una hora després que les dues segrestades fossin alliberades.
La zona del segrest és un territori disputat pels grups de Los Rojos, Los Ardillos i el Cártel de la Sierra a causa de la seva important producció d’opi, la més gran del país.