Mejías (C’s) assegura que Barcelona està paralitzada pel “fracàs” de Colau

  • La líder de C's a l'Ajuntament de Barcelona, Carina Mejías, ha assegurat aquest dissabte que Barcelona està paralitzada per culpa del Govern municipal encapçalat per Ada Colau: "Ha de prendre responsabilitats, abandonar la seva actitud prepotent i arribar a acords per posar Barcelona en marxa".

VilaWeb
26.11.2016 - 13:12

BARCELONA, 26 (EUROPA PRESS)

La líder de C’s a l’Ajuntament de Barcelona, Carina Mejías, ha assegurat aquest dissabte que Barcelona està paralitzada per culpa del Govern municipal encapçalat per Ada Colau: “Ha de prendre responsabilitats, abandonar la seva actitud prepotent i arribar a acords per posar Barcelona en marxa”.

En un acte organitzat per C’s en motiu de les festes del barri barceloní de Sant Andreu de Palomar, ha lamentat que, després de 17 mesos, Colau no té “objectius concrets ni un bon model de ciutat”.

En relació amb el ple municipal d’aquest divendres, Mejías ha lamentat que “no hi ha matèria”, i ha observat que totes les iniciatives provenien de l’oposició per paralitzar i rebutjar propostes de l’executiu.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor