Marta Vilalta s’acomiada després de ser rellevada per Ester Capella

  • Diu que continuarà al servei del partit "per fer possible la independència i la justícia social del nostre poble"

VilaWeb
23.12.2024 - 17:57
Actualització: 23.12.2024 - 18:01

Un cop tancada la pugna per la direcció d’Esquerra Republicana, Oriol JunquerasElisenda Alamany estan fent canvis en les principals cares que havien identificat el partit. Un dels rostres que seran substituïts és el de Marta Vilalta, fins ara portaveu parlamentària, una funció que ara recaurà en l’ex-consellera Ester Capella. Vilalta s’ha acomiadat públicament en un missatge a les xarxes socials en què ha dit que haver fet de portaveu del grup parlamentari els darrers tres anys i mig “ha estat un honor”.

Ha definit l’etapa com a “intensa i apassionant”, tant sota la presidència de Pere Aragonès, “amb la governança republicana per bandera, pensant en el país sencer i deixant un llegat tant nacional com social que vetllem per continuar”, com després de la investidura de Salvador Illa, “defensant Catalunya des de l’oposició, com a partit generós, útil i responsable, però també exigent i ambiciós”. Vilalta, que també va ser secretària general adjunta i portaveu d’ERC, ha garantit que continuarà al servei del partit “per fer possible la independència i la justícia social del nostre poble”. “Amb orgull de la feina feta i esperança de què encara tenim per fer”, afegeix.

Durant el procés congressual, Vilalta va donar suport a la candidatura interna Nova Esquerra Nacional, que encapçalava Xavier Godàs, tot i que no en va formar part. En el seu moment, ho va atribuir a la voluntat que hi hagués una renovació interna.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor