Margarita Robles dóna suport a Pedro Sánchez però demana no convertir les primàries en “un xoc de trens”

  • La presidenta de la Comissió de Justícia del Congrés i diputada del grup socialista Margarita Robles ha cridat aquest dilluns a no convertir les primàries que el PSOE farà la primavera que ve en "un xoc de trens" entre els diferents candidats a la Secretaria General perquè considera que aquesta situació no beneficiarien en res al partit.

VilaWeb
30.01.2017 - 13:33

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

La presidenta de la Comissió de Justícia del Congrés i diputada del grup socialista Margarita Robles ha cridat aquest dilluns a no convertir les primàries que el PSOE farà la primavera que ve en “un xoc de trens” entre els diferents candidats a la Secretaria General perquè considera que aquesta situació no beneficiarien en res al partit.

En declaracions al Congrés, Robles ha tornat a mostrar el seu suport a la candidatura de l’exsecretari general Pedro Sánchez, qui la va fitxar per concórrer com a independent ocupant el segon lloc de la seva candidatura a les eleccions del mes de desembre passat.

Segons ha defensat, l’exlíder representa la “credibilitat”, la “coherència” i el “respecte” al que han votat els militants socialistes, que el va portar fins i tot a abandonar el seu escó per no facilitar la investidura de Mariano Rajoy.

A més, s’ha mostrat convençuda que Sánchez treballarà per un projecte que permeti “un PSOE unit” i en què, guanyi qui guanyi, tots treballin pel que sigui més important per als ciutadans. “Per a mi no seria bo que les primàries es presentessin com un xoc de trens”, ha subratllat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor