La marca Bankia desapareixerà previsiblement aquest mateix estiu, després de finalitzar el procés de canvi d’imatge de les diferents oficines que portaran el nom de CaixaBank, segons ha avançat el president de l’entitat, José Ignacio Goirigolzarri.

“El canvi de marca en les diferents oficines es començarà poc després del tancament mercantil de l’operació”, ha dit en la conferència de premsa posterior a la presentació dels resultats corresponents al quart trimestre del 2020. La previsió és que l’operació es faci efectiva al final del primer trimestre d’enguany, mentre que el procés de canvi de marca podria portar uns tres o quatre mesos. Així, la marca Bankia haurà desaparegut aproximadament cap a l’estiu.

“La nostra idea és que el procés de canvi de marca es produeixi quasi immediatament després de la fusió i de forma pausada, però ràpida”, ha subratllat Goirigolzarri, qui també assumirà la presidència de la nova CaixaBank.En qualsevol cas, tot dependrà de les autoritzacions, si bé l’entitat no creu que hi hagi d’haver cap obstacle excepcional i considera que els passos se n’aniran donant segons els terminis previstos.

En aquesta línia, respecte a la resolució de la Comissió Nacional del Mercat i la Competència (CNMC), Goirigolzarri ha reconegut que la suma de CaixaBank i Bankia dóna lloc a una quota de mercat d’entorn del 25%.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.