Mango obre a Lisboa la seva major botiga a Portugal

  • Mango ha obert al barri Do Chiado de Lisboa una 'megastore' de més de 1.700 metres quadrats que s'ha convertit a la major botiga de Portugal, país on la signatura celebra 25 anys.

VilaWeb
16.02.2017 - 15:01

BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)

Mango ha obert al barri Do Chiado de Lisboa una ‘megastore’ de més de 1.700 metres quadrats que s’ha convertit a la major botiga de Portugal, país on la signatura celebra 25 anys.

Segons ha informat la companyia en un comunicat aquest dijous, el nou establiment ofereix els dissenys de les línies de Woman, Man, Kids i Baby, i amb aquesta obertura Mango suma 57 punts de venda.

A més, amb aquesta ‘megastore’ la companyia de moda ja compta amb quatre establiments d’aquestes característiques al mercat portuguès, situades en les ciutats de Lisboa, Porto, Algarve i Setúbal.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor