14.02.2017 - 12:43
BARCELONA/MADRID, 14 (EUROPA PRESS)
Love of Lesbian ha anunciat aquest dimarts que actuarà a Madrid el 18 de novembre i a Barcelona els dies 24 i el 25 del mateix mes amb tres últims concerts que posaran fi al tour ‘El Poeta Halley’, amb el qual han recorregut les principals places espanyoles i també Mèxic, Xile i Argentina.
A Madrid el concert tindrà lloc en el Wizink Center i la banda acudirà escortada per Mucho, grup que farà de teloner també a Barcelona, on el lloc escollit ha estat el Sant Jordi Club, segons ha avançat el grup en roda de premsa.
Segons recordat, ‘El poeta Halley’, llançat el 2016 amb Warner Music, els ha donat moltes alegries: ha estat número 1 en vendes durant dues setmanes i en llista fins a 48 setmanes, disc d’or amb més de 20.000 còpies venudes i més de 20 milions d’escoltes en Spotify i Grammy Llatí al millor disseny, entre d’altres.