Lori Meyers anuncia concerts a Granada, Madrid i Barcelona amb el disc ‘En la espiral’

  • El grup Lori Meyers ha anunciat aquest divendres que farà tres concerts exclusius de presentació del seu disc 'En la espiral', a Granada, Madrid i Barcelona a partir de mitjans de març.

VilaWeb
03.02.2017 - 17:53

GRANADA, 3 (EUROPA PRESS)

El grup Lori Meyers ha anunciat aquest divendres que farà tres concerts exclusius de presentació del seu disc ‘En la espiral’, a Granada, Madrid i Barcelona a partir de mitjans de març.

Concretament el 16 de març seran a La Industrial Copera de la capital granadina; el 23 a La Riviera, de Madrid; i l’1 d’abril, a la Sala Apolo de Barcelona.

Segons la seva promotora, es tracta d'”una oportunitat única” per gaudir en directe del seu proper treball, que surt a la venda el 17 de febrer.

La banda de Loja desgranarà al complet i de manera exclusiva els temes d’aquest nou disc encara que no faltaran al repertori tots els seus clàssics.

Les entrades per a qualsevol de les tres dates es poden aconseguir amb la versió CD o LP d”En la espiral’.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor