Les Corts es concentren contra la violència masclista amb els diputats de Vox fora de la pancarta

  • La portaveu adjunta de Compromís, Aitana Mas, considera “incomprensible” que “un càrrec institucional que representa tota la institució” se'n mantingui al marge

VilaWeb
10.07.2023 - 16:57
Actualització: 10.07.2023 - 17:51

Les Corts Valencianes han expressat el seu dolor per l’assassinat d’una dona a Antella (Ribera Alta) presumptament a les mans de la seva parella. Ho han fet en una concentració en què han mostrat una pancarta contra la violència masclista. Novament, Vox se n’ha desmarcat, incloent-hi la nova presidenta del parlament valencià, Llanos Massó.

Mentre els diputats del PP, el PSPV i Compromís s’han concentrat amb el lema “Les Corts contra la violència masclista”, els de Vox s’han col·locat a un costat, fet que ha generat les crítiques del PSPV i Compromís.

La vice-presidenta en funcions i portaveu adjunta de Compromís, Aitana Mas, ha considerat “incomprensible” que “un càrrec institucional i no polític que representa a tota la institució” se’n mantingui al marge “per no posar-se on està la majoria social”. En aquest sentit, ha expressat el seu desig que rectifiqui en el futur.

Mas ha subratllat que existeix un consens social referent a la repulsa a la violència masclista i ha destacat la importància que els màxims representants del Consell “també entenguin que la violència de gènere es combat des de les institucions”.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor