L’entorn de Duran presentarà dilluns el partit ‘Units per Avançar’

  • L'entorn de l'exlíder d'Unió Josep Antoni Duran presentarà dilluns un nou partit amb el nom 'Units per Avançar', en el qual l'exdirector i actualment professor d'Esade Carlos Losada n'ercirà com a portaveu de la declaració fundacional.

VilaWeb
16.06.2017 - 17:51

BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)

L’entorn de l’exlíder d’Unió Josep Antoni Duran presentarà dilluns un nou partit amb el nom ‘Units per Avançar’, en el qual l’exdirector i actualment professor d’Esade Carlos Losada n’ercirà com a portaveu de la declaració fundacional.

Serà a Col.legi de Periodistes de Catalunya, a partir de les 17.00 hores, quan Losada, que va ser director general de Funció Pública als governs de Jordi Pujol, explicarà les bases i els objectius que persegueix la formació, recollits a la declaració fundacional.

Duran ja va anunciar setmanes enrere l’aparició d’un nou partit en l’escenari polític que recolliria l’esperit d’Unió, encara que es va descartar per liderar-ho.

Fonts properes han explicat a Europa Press que la formació es defineix com a catalanista, humanista i democristiana, i vol ocupar l’espai central del catalanisme.

El partit no té res a veure amb Lliures, el moviment de liberals no independentistes liderat per l’exdiputat de CDC Antoni Fernández Teixidó i l’exdiputat d’Unió Roger Montañola, que aquest divendres celebra el seu congrés fundacional per definir la seva estructura, la direcció i la presidència.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor