L’empresa francesa SFAM establirà la primera seu internacional a Barcelona

  • La companyia asseguradora de mòbils i dispositius tecnològics crearà 400 llocs de treball a l'estat espanyol, la majoria a Barcelona

VilaWeb
01.03.2019 - 16:37
Actualització: 01.03.2019 - 17:15

L’empresa francesa SFAM establirà la primera seu a l’estranger a Barcelona aquesta primavera i crearà 400 llocs de treball a l’estat espanyol, la majoria a la capital catalana.

La companyia asseguradora de telèfons mòbils i dispositius tecnològics francesa situarà el seu centre de treball a la torre Mafre de Barcelona, ha avançat via empresa.cat i fonts de l’empresa han confirmat a l’ACN.

L’anunci arriba l’endemà de la clausura del Mobile World Congress (MWC), que ha comptat amb la presència del conseller delegat de la companyia, Sadri Fegaier. Amb 20 anys d’història, l’empresa ofereix serveis a l’estat francès, Bèlgica, Suïssa i l’estat espanyol, té sis milions de clients a tot el món i és la segona accionista del grup Fnac.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor