L”app’ Chopit ja compta amb 900 botigues adherides a Barcelona i ofereix 9.000 productes

  • Funciona com a "aparador digital" de productes per al comerç de proximitat

VilaWeb
04.03.2017 - 11:49

Funciona com a “aparador digital” de productes per al comerç de proximitat

BARCELONA, 4 (EUROPA PRESS)

L’startup catalana Chopit, que ofereix una ‘app’ gratuïta que funciona com un “aparador digital” de productes per al comerç de proximitat, ja compta amb 900 botigues adherides a Barcelona i uns 9.000 productes a la venda.

En una entrevista d’Europa Press, el conseller delegat i cofundador de Chopit, Xavier Comas, ha explicat que el seu objectiu és apropar el comerç de proximitat al món digital: “De vegades busquem a Internet un producte que tenim en una botiga situada a dos carrers”.

A través de l’aplicació, els compradors tenen la possibilitat de contactar amb el comerciant mitjançant un xat, i així resoldre dubtes, per finalment apropar-se a la botiga per comprar, la qual cosa “assegura el tracte directe” i potencia la relació entre veïns.

Comas ha explicat que el model de negoci de Chopit és limitar a 250 els productes que pot oferir cada botiga a l”app’, a més d’oferir promocions i posicionament de les botigues dins de l’aparador.

EXPANSIÓ NACIONAL

Ha recordat que han tancat la seva primera ronda de finançament per un import de 300.000 euros, en la qual han participat emprenedors i ‘business angels’ com Rafa Martín-Alós, Santiago López de Lamadrid, Alejandro Ollé, Joaquim Domingo, Erich Büchen, Lluís Alavern, Fernando Estrada i Sergi Comas, entre uns altres.

“El nostre objectiu és expandir-nos en els municipis dels voltants de Barcelona i a la fi d’any arribar a Madrid”; el seu objectiu és aterrar a la capital espanyola a l’octubre i aconseguir les 8.000 botigues a finals de 2017.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor