14.02.2017 - 15:15
BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)
L’aplicació mòbil de cites Wans ha entrat al mercat espanyol amb el focus posat principalment a Barcelona, on concentrarà els seus esforços inicials per augmentar la base d’usuaris a la capital catalana, ha informat aquest dimarts en un comunicat.
Wans es caracteritza per proposar als seus usuaris els perfils més idonis per a ells un cop al dia partint d’una selecció per part dels ‘matchmakers’, que poden proposar un màxim de quatre perfils al dia a cada usuari.
Cada dia, els usuaris poden veure el perfil de les persones que els ‘matchmakers’ han escollit segons les seves afinitats, i tots els usuaris visualitzen la informació al mateix temps; a partir d’aquell moment, tenen 24 hores per decidir si volen conèixer alguna de les persones seleccionades.
Wans va néixer l’octubre del 2015 amb l’objectiu de reduir les trobades online massives, i està disponible a França, Regne Unit, Bèlgica, Suïssa, Alemanya, Itàlia, Països Baixos, Àustria i Espanya, amb tres milions d’usuaris registrats.
Actualment, per a la companyia treballen 250 ‘matchmakers’, i a Espanya ha començat amb deu, encara que posteriorment se n’aniran afegint a l’equip deu més cada trimestre.