L’Any Fontserè tindrà dues exposicions i una conferència a Girona

  • L'Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i la Conselleria de Cultura de la Generalitat celebraran el centenari de la mort del cartellista Carles Fontserè amb un programa conjunt, protagonitzat per dues exposicions, una conferència i una lectura dramatitzada.

11.01.2017 - 14:15

GIRONA, 11 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i la Conselleria de Cultura de la Generalitat celebraran el centenari de la mort del cartellista Carles Fontserè amb un programa conjunt, protagonitzat per dues exposicions, una conferència i una lectura dramatitzada.

Segons ha informat el consistori en un comunicat, les activitats es portaran a terme durant el primer trimestre de l’any, i se centraran a divulgar la vida i l’obra del polifacètic artista.

D’aquesta manera, Fontserè serà recordat amb l’exposició ‘Carles Fontserè: photocitizen’ amb una selecció de tasques fotogràfiques realitzades a Nova York (Estats Units) entorn del 1958, que es podrà veure al centre Cultural La Mercè.

També se li rendirà homenatge amb l’exhibició ‘Mirades a Fontserè’ en la Biblioteca Carles Rahola amb interpretacions fotogràfiques realitzades per fotoperiodistes catalans sobre l’artista.

La seva figura centrarà la conferència ‘Les memòries de Carles Fonsterè: autobiografia contra història oficial’, una reflexió de Gerard Bagué sobre el seu talent, entre d’altres.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor