22.12.2016 - 10:50
VALÈNCIA, 22 (EUROPA PRESS)
La Secció de Contractació de l’Agència Valenciana del Turisme ha tret a licitació per un import total de 484.000 euros, IVA inclòs, el diagnòstic i revisió de convivència de les marques turístiques de la Comunitat Valenciana.
El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV) publica este dijous esta licitació de tramitació ordinari i procediment obert, per un termini d’execució de sis mesos.
A l’hora de l’adjudicació es tindrà en compte amb 60 punts l’oferta econòmica; amb cinc punts la mida de la mostra per a la investigació de procés d’adopció de marca:; amb altres cinc el nombre de mercats per a la investigació; i amb altres cinc l’enfocament proposat per a l’explotació i anàlisis del sistema de marques.
Alhora, es valorarà amb deu punts l’enfocament proposat per a abordar la consultoria de mediació i diagnòstic de la marca; amb cinc la metodologia proposta per a la formulació de la nova direcció estratègica de la marca Comunitat Valenciana; amb cinc la metodologia proposta per a la planificació estratègica, i amb altres cinc la proposta per al desenvolupament de la programació de la implementació.
Els interessats, que han d’acreditar solvència econòmica, financera, tècnica i professional, poden presentar fins a les 14.00 hores del pròxim 5 de gener en el Registre de l’Agència Valenciana del Turisme.