L’Acadèmia de Gastronomia impulsarà millores alimentàries a l’Exèrcit de Terra

  • L'Exèrcit de Terra, la Reial Acadèmia de Gastronomia i l'Associació d'Amics de la Reial Acadèmia de Gastronomia signaran aquest diumenge un conveni de col·laboració per millorar l'alimentació del personal de l'Exèrcit, donant consells i millorant l'oferta gastronòmica.

VilaWeb
24.02.2017 - 15:59

BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)

L’Exèrcit de Terra, la Reial Acadèmia de Gastronomia i l’Associació d’Amics de la Reial Acadèmia de Gastronomia signaran aquest diumenge un conveni de col·laboració per millorar l’alimentació del personal de l’Exèrcit, donant consells i millorant l’oferta gastronòmica.

Segons ha informat la Inspecció General de l’Exèrcit en un comunicat, es crearà l’espai ‘Gastroejército’ que podrà consultar-se a internet i en la intranet de Defensa amb consells sobre alimentació saludable i menjar sa.

A través del conveni es permetrà l’accés a les cuines dels aquarteraments al personal de l’Acadèmia i de l’associació, amb nutricionistes i cuiners de prestigi, per orientar en el disseny de menús saludables, la seva elaboració i l’elecció dels ingredients.

A més, el conveni preveu que des de l’Acadèmia s’organitzin cursos bàsics de cuina a les instal·lacions militars.

La signatura del conveni tindrà lloc al Palau de Capitania i el signaran l’inspector general de l’Exèrcit, el tinent general Ricardo Álvarez-Espejo, el President de la Reial Acadèmia de Gastronomia, Rafael Ansón, i el President de l’Associació d’Amics de la RAG, Francisco Javier Chico de Guzmán.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor