La UAO CEU i Club Màrqueting Barcelona potenciaran projectes de màrqueting

  • El rector de la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU), Carlos Pérez del Valle, i el president del Consell Acadèmic del Club Màrqueting Barcelona (CMB), Pep Garcia, han signat un conveni per col·laborar en les activitats que respectivament desenvolupen en l'àmbit del màrqueting.

VilaWeb
23.02.2017 - 19:11

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)

El rector de la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU), Carlos Pérez del Valle, i el president del Consell Acadèmic del Club Màrqueting Barcelona (CMB), Pep Garcia, han signat un conveni per col·laborar en les activitats que respectivament desenvolupen en l’àmbit del màrqueting.

Segons un comunicat, la UAO CEU col·laborarà amb el CMB en la realització d’estudis sobre temàtiques relacionades amb el màrqueting, oferirà preus especials als seus socis en programes de formació, entrarà a formar part del Consell Acadèmic del CMB i participarà en totes les seves activitats sobre temàtiques afins.

El conveni també inclou el suport del CMB en la difusió entre els seus socis i seguidors dels avantatges que aquests tenen en l’oferta formativa de la UAO CEU, i també es compromet a contribuir al desenvolupament professional dels alumnes i exalumnes d’aquesta universitat.

Així, s’obre una via d’informació perquè la comunitat de la UAO CEU conegui les oportunitats laborals que sorgeixin a l’entorn del CMB.

A més, l’acord inclou que tots els estudiants d’aquest centre tindran dret, en el cas que es facin socis de CMB, a un any de quota gratuïta i un segon any amb una bonificació del 50%.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor