La Fundació Abgar bonificarà el pagament de l’aigua de famílies vulnerables

  • La Fundació Abgar bonificarà el pagament de l'aigua de famílies en situació de vulnerabilitat econòmica que viuen a habitatges que gestiona l'Associació Benestar i Desenvolupament (ABD), a través d'un acord de col·laboració, ha explicat la fundació aquest dijous en un comunicat.

VilaWeb
28.07.2016 - 18:25

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

La Fundació Abgar bonificarà el pagament de l’aigua de famílies en situació de vulnerabilitat econòmica que viuen a habitatges que gestiona l’Associació Benestar i Desenvolupament (ABD), a través d’un acord de col·laboració, ha explicat la fundació aquest dijous en un comunicat.

Han signat l’acord aquest dimecres el director general d’Aigües de Barcelona (Agbar), Ignacio Escudero, i la representant de l’associació Àngels Guiteras, i s’emmarca en el Fons de Solidaritat creat per la Fundació Agbar el 2012 i que ha beneficiat fins ara 14.888 famílies a través de bonificacions.

Les institucions van començar a col·laborar fa mesos amb una prova pilot impulsada per l’Ajuntament i coordinada per l’ABD, en què Agbar va formar 100 agents energètics que van intervenir a més de 3.000 llars en situació de pobresa energètica per ajudar-los a ser més eficients energèticament i reduir el consum.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor