La catalana Joid’art comença la seva expansió a Amèrica amb un distribuïdor canadenc

  • L'empresa catalana de disseny i comercialització de joieria contemporània Joid'art ha signat un acord amb un distribuïdor del Canadà que té més de 350 botigues per introduir els seus productes al país nord-americà, la seva primera incursió al continent.

29.01.2017 - 17:52

BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)

L’empresa catalana de disseny i comercialització de joieria contemporània Joid’art ha signat un acord amb un distribuïdor del Canadà que té més de 350 botigues per introduir els seus productes al país nord-americà, la seva primera incursió al continent.

La firma, que produeix i munta totes les seves peces a Catalunya, va començar a exportar el 2005 a França i Bèlgica, i actualment ja ho fa a Alemanya, Itàlia, Portugal, El Regne Unit, Bulgària, Eslovènia, Països Baixos, Japó, Austràlia, Rússia i els Estats Units amb una cartera de 250 clients, ha informat aquest diumenge la Generalitat.

Joid’art ha comptat amb l’ajuda de l’agència de competitivitat de l’empresa catalana, Acció, per establir la seva relació amb el distribuïdor canadenc, malgrat que la seva primera opció era el mercat dels Estats Units, segons la cap d’exportacions de la marca, Esther Beyret.

“Acció ens va orientar per definir l’estratègia d’expansió internacional a Amèrica i vam veure que el Canadà era la millor opció per entrar al continent”, pel que han treballat amb l’oficina que la Conselleria d’Empresa té en Mont-real, al Quebec.

Fundada en 1981 a Santa Coloma de Farners (Girona), ofereix joies “creades per autors de diferents àmbits vinculats a les arts plàstiques com l’escultura, la il·lustració, l’arquitectura o el disseny”, explica Beyret, i té 35 treballadors.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor