01.02.2017 - 15:00
TERRASSA (BARCELONA), 1 (EUROPA PRESS)
La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha evidenciat la importància d’acostar les eines del màrqueting digital, xarxes socials i el comerç electrònic en el model de gestió comercial, especialment del sector de la venda al detall.
S’ha fet en el marc d’un taller de benchmarking, dins de la jornada sobre la gestió d’estratègies de comercialització a l’entorn digital aplicades al sector de la venda al detall, organitzat juntament amb l’agència per a la competitivitat de la Conselleria d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Acció, aquest dilluns a Sant Cugat del Vallès (Barcelona) i amb la participació d’una cinquantena de persones, segons ha informat l’organisme egarenc aquest dimecres en un comunicat.
En el transcurs de l’activitat es va evidenciar aquesta estratègia comercial amb cinc casos concrets: ‘Batech’, dedicada al disseny, fabricació i comercialització de polos confeccionats amb roba tècnica; ‘Do the Woo’, una botiga multimarca en línia de productes de marca i accessoris sostenibles; ‘Pdpaola’ que ven joieria; ‘Flick Hockey’, especialitzada en la venda de material d’hoquei herba i l’associació Sant Cugat Comerç amb la seva aposta per fidelitzar clientela amb les noves tecnologies.