La beguda de te Umaicha llançada per l’exdirectiu de Danone aconsegueix 300.000 euros en cinc dies

  • La beguda de te Umaicha llançada la setmana passada per l'exdirectiu de Danone ha aconseguit 300.000 euros de finançament en cinc dies en la plataforma de 'crowdfunding' The Crowd Angel, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

21.02.2017 - 12:40

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

La beguda de te Umaicha llançada la setmana passada per l’exdirectiu de Danone ha aconseguit 300.000 euros de finançament en cinc dies en la plataforma de ‘crowdfunding’ The Crowd Angel, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

The Crowd Angel ha destacat que amb aquesta operació s’ha superat a Glovo, que el 2015 va aconseguir la mateixa quantitat en 11 dies, i ha detallat que 191 persones han mostrat interès pel projecte i 20 inversors més han demanat entrar-hi però s’han quedat fora de la ronda.

Aquesta ronda de finançament permetrà a la marca arrencar a Barcelona i Madrid, així com començar la seva expansió a París i Londres, i la intenció de la companyia és fer una nova ampliació de capital després de l’estiu per donar una embranzida més gran a la internacionalització.

L’exdirector general d’Orangina Schweppes International i director de Sunny Delight Europa, Jean Jacques Fredj, lidera aquest projecte juntament amb altres socis del sector del gran consum com Santiago Mier, exdirector de màrqueting de Danone, i José Castro, exdirector financer de Danone i de Font Vella.

Umaicha és una beguda de te en ampolla 500 mil·lilitres per a consum personal i un disseny ‘premium’, en la qual com a matèria primera s’utilitzen fulles de te de diferents tipus importades del Japó i seleccionades pel seu gust poc amarg i adaptat al paladar europeu.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor